Podmienky používania

1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

1.1. Tieto pravidlá nákupu a predaja (ďalej len „Pravidlá“) stanovujú práva, povinnosti a zodpovednosti osoby, ktorá si objednáva tovar v tomto elektronickom obchode (ďalej len „Kupujúci“), a spoločnosti MB Puresmile, IČO 306920485, adresa: K. Šakenio g. 34-2, LT-50474 Kaunas (ďalej len „Predávajúci“) pri nákupe tovaru v elektronickom obchode. Kúpou tovaru v elektronickom obchode Kupujúci súhlasí s týmito Pravidlami.

1.2. Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek tieto Pravidlá zmeniť, upraviť alebo doplniť. Kupujúci bude o zmenách Pravidiel informovaný na webovej stránke elektronického obchodu.

2. UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY

2.1. Kúpna zmluva medzi Kupujúcim a Predávajúcim sa považuje za uzatvorenú, keď Kupujúci vytvorí a odošle objednávku tovaru v elektronickom obchode po prečítaní týchto Pravidiel.

3. PRÁVA PREDÁVAJÚCEHO

3.1. V prípade dôležitých okolností môže Predávajúci dočasne alebo úplne pozastaviť činnosť elektronického obchodu bez predchádzajúceho upozornenia Kupujúceho.

3.2. Ak sa Kupujúci pokúsi narušiť činnosť, stabilitu alebo bezpečnosť elektronického obchodu alebo poruší svoje záväzky, Predávajúci má právo bez upozornenia obmedziť alebo pozastaviť jeho prístup do elektronického obchodu.

4. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO

4.1. Predávajúci sa zaväzuje zabezpečiť možnosť využívať služby elektronického obchodu podľa podmienok stanovených v týchto Pravidlách.

4.2. Predávajúci sa zaväzuje doručiť Kupujúcim objednaný tovar spôsobom určeným týmito Pravidlami.

4.3. Ak z dôvodu nepredvídaných okolností nemôže Predávajúci doručiť objednaný tovar, má právo zrušiť kúpnu zmluvu po predchádzajúcom informovaní Kupujúceho. Môže ponúknuť podobný tovar. Ak Kupujúci odmietne, Predávajúci vráti zaplatené peniaze do 3 pracovných dní.

4.4. Ak Kupujúci využije právo podľa bodu 5.2., Predávajúci sa zaväzuje vrátiť zaplatenú sumu do 5 pracovných dní od doručenia vráteného tovaru.

4.5. Predávajúci môže zadržať vrátenie sumy, kým tovar neobdrží späť alebo Kupujúci nepredloží dôkaz o odoslaní tovaru – podľa toho, čo nastane skôr.

5. PRÁVA KUPUJÚCEHO

5.1. Kupujúci má právo nakupovať tovar v elektronickom obchode podľa týchto Pravidiel.

5.2. Kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej v elektronickom obchode písomne najneskôr do 14 (štrnástich) kalendárnych dní odo dňa doručenia tovaru.

5.3. Kupujúci môže využiť právo uvedené v bode 5.2. iba vtedy, ak tovar nebol poškodený, výrazne nezmenil vzhľad a nebol používaný.

6. POVINNOSTI KUPUJÚCEHO

6.1. Kupujúci je povinný zaplatiť za tovar a prevziať ho podľa týchto Pravidiel.

6.2. Ak Kupujúci bez vážneho dôvodu odmietne prevziať tovar pri jeho doručení, je povinný na požiadanie Predávajúceho uhradiť náklady na jeho vrátenie.

6.3. Pri doručení tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať stav zásielky a tovaru spolu s kuriérom alebo osobou, ktorá zásielku doručila.

6.4. Kupujúci používaním elektronického obchodu potvrdzuje, že súhlasí s týmito pravidlami a zaväzuje sa ich dodržiavať.

7. CENY TOVARU

7.1. Ceny tovaru v elektronickom obchode sú uvedené v eurách vrátane DPH. Po potvrdení objednávky sa k celkovej cene tovaru môže pripočítať poplatok za doručenie, ak sa uplatňuje.

8. OBJEDNÁVKA A PLATBA

8.1. Kupujúci si vyberie tovar, vloží ho do nákupného košíka, zadá svoje údaje: meno, priezvisko, adresu, telefónne číslo a prípadné poznámky. Potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Pravidlami a potvrdí objednávku.

8.3. Platbu je možné vykonať prostredníctvom internetového bankovníctva bánk Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Šiaulių bankas alebo platobnými kartami Visa / MasterCard. Platba sa uskutočňuje v mene euro. Platby sa spracúvajú cez platformu MakeCommerce.lt.

9. DORUČENIE TOVARU

9.1. Kupujúci je pri objednávke povinný uviesť presnú dodaciu adresu.

9.2. Kupujúci je povinný prevziať tovar osobne. Ak ho nemôže prevziať, ale bol doručený na uvedenú adresu, nemá právo uplatňovať nároky voči nesprávnej osobe.

9.3. Predávajúci doručuje tovar podľa termínov uvedených v popise tovaru.

9.4. Vlastnosti všetkých predávaných výrobkov sú uvedené v popise. Predávajúci nezodpovedá za rozdiely vo farbe, tvare či iných parametroch spôsobené vlastnosťami monitora Kupujúceho.

9.5. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy sa Kupujúcemu vracajú všetky uhradené sumy vrátane nákladov na doručenie.

10. VRÁTENIE TOVARU

10.1. Kvalitný tovar možno vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Reklamácie nekvalitného tovaru sa riešia podľa Občianskeho zákonníka.

10.2. Podmienky vrátenia: 10.2.1. Tovar musí byť v originálnom, nepoškodenom obale (okrem nekvalitného tovaru); 10.2.2. Tovar nesmie byť poškodený Kupujúcim; 10.2.3. Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený a so všetkými štítkami a fóliami (okrem nekvalitného tovaru); 10.2.4. Kompletnosť vráteného tovaru musí zodpovedať prijatému; 10.2.5. Ak podmienky neboli dodržané, Predávajúci môže odmietnuť vrátenie tovaru; 10.2.6. Vrátenie sa vykonáva spôsobom určeným Predávajúcim do 14 dní od prijatia (pri nekvalitnom tovare platí zákonná lehota).

10.3. Vrátenie a výmena kvalitného tovaru sa riadi § 6.22810 ods. 1 Občianskeho zákonníka.

10.4. Peniaze sa vracajú na účet Kupujúceho najneskôr do 5 dní od doručenia vráteného tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.

10.5. Na vrátenie tovaru kontaktujte: info@puresmile.sk.

11. PODÁVANIE SŤAŽNOSTÍ

11.1. V prípade poruchy tovaru kontaktujte info@puresmile.sk. Poskytneme potrebné informácie o správnom používaní.

Ak ide o vadu z dôvodu chyby, Kupujúci má právo podať reklamáciu s uvedením zistených vád. Za závažné vady sa považujú tie, ktoré sú uvedené v časti VII týchto Pravidiel.

Kupujúci má právo reklamovať iba v prípade, ak vady existovali už pri kúpe, no boli zistené neskôr. O zistení vady je potrebné informovať Predávajúceho čo najskôr, najneskôr do 2 mesiacov od jej zistenia.

Kupujúci musí zaslať fotografiu alebo video s viditeľnou chybou. V prípade potreby môže byť požadované fyzické zaslanie tovaru.

Sťažnosti týkajúce sa tovaru poškodeného nesprávnym používaním nebudú uznané. Ak bude reklamácia zamietnutá a Kupujúci chce tovar späť, bude mu vrátený po uhradení nákladov na dopravu.

Predávajúci zodpovedá za vady zistené do 2 rokov od doručenia. Reklamácia bude vybavená do 3 pracovných dní od jej prijatia.

Ak je reklamácia oprávnená, Kupujúci má právo žiadať: – výmenu tovaru, – vrátenie peňazí, – opravu tovaru, – zníženie ceny.

12. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

12.1. Tieto Pravidlá sú vypracované v súlade s právnymi predpismi Litovskej republiky.

12.2. Vzťahy medzi stranami sa riadia právnymi predpismi Litovskej republiky.

12.3. Spory sa riešia rokovaním. Ak sa strany nedohodnú, spor rieši súd podľa litovských právnych predpisov.

12.4. Strany sú oslobodené od plnenia záväzkov, ak im v tom bránia nepredvídateľné okolnosti (vyššia moc).