Ochrana osobných údajov

1. HLAVNÉ POJMY

1.2. Zákazník alebo Dotknutá osoba – fyzická osoba – zákazník Spoločnosti (vrátane návštevníkov webovej stránky), ktorého osobné údeje zhromažďuje Spoločnosť.

1.3. Elektronický obchod – elektronický obchod Spoločnosti na adrese: www.puresmile.sk.

1.4. Služby – všetky služby poskytované Spoločnosťou.

1.5. Osobné údeje – akékoľvek informácie týkajúcich sa fyzickej osoby – Dotknutej osoby, ktorej totožnosť je známa alebo ktorú možno priamo alebo nepriamo identifikovať pomocou takých údejov ako rodné číslo, jeden alebo viaceré fyzické, fyziologické, psychologické, ekonomické, kultúrne alebo sociálne znaky.

1.6. Spracovanie osobných údejov – akákoľvek operácia vykonávaná s osobnými údejmi: zhromažďovanie, zaznamenávanie, uchovávanie, triedenie, zoskupovanie, spájanie, zmena (dopĺňanie alebo oprava), poskytovanie, zverejňovanie, používanie, logické a (alebo) aritmetické operácie, vyhľadávanie, šírenie, ničenie alebo iná operácia alebo súbor operácií.

1.7. Partner – právnická osoba poskytujúca Spoločnosti služby súvisiace s jej činnosťou, alebo jej predávajúca tovar, alebo realizujúca spoločné projekty, vrátane, ale nie výlučne, marketingových kampaní, spoločných predajných akcií, vernostných programov a pod. v médiách, na webových stránkach, v Elektronickom obchode, v maloobchodných predajniach, obchodných reťazcoch a pod.

1.8. Cookie – malý textový súbor, ktorý sa automaticky vytvára pri prehliadaní webovej stránky a uloží sa na počítač alebo iné zariadenie návštevníka.

1.9. Priamy marketing – činnosť zameraná na ponúkanie tovarov alebo služieb jednotlivcom poštou, telefónom alebo iným priamym spôsobom a (alebo) zisťovanie ich názoru na ponúkané tovary alebo služby.

1.10. Zásady ochrany osobných údejov – tento dokument, ktorý stanovuje princípy a pravidlá spracovania osobných údejov pri používaní služieb Elektronického obchodu.

1.11. Účet – základné prihlasovacie údaje Zákazníka do Elektronického obchodu, ktoré pozostávajú z e-mailovej adresy a Hesla.

1.12. Heslo – jedinečná kombinácia čísel, písmen alebo iných znakov vytvorená Zákazníkom, ktorá slúži na prihlásenie sa do Elektronického obchodu.

2. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

2.1. Zákazník udeľuje Spoločnosti právo vykonávať všetky činnosti súvisiace so spracovaním osobných údajov v rozsahu a na účely uvedené v týchto Zásadách ochrany osobných údajov.

2.2. Osobné údaje sa spracúvajú v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov Slovenskej republiky a inými právnymi predpismi týkajúcimi sa spracovania a ochrany osobných údajov, ako aj týmito Zásadami ochrany osobných údajov.

2.3. Spoločnosť spracúva osobné údaje na základe týchto zásad: 2.3.1. Osobné údaje sa zhromažďujú na vopred určené a zákonné účely; 2.3.2. Osobné údaje sa spracúvajú presne, čestne a zákonne; 2.3.3. Osobné údaje sú primerané a obmedzené na rozsah nevyhnutný pre účely, na ktoré sa zhromažďujú a ďalej spracúvajú; 2.3.4. Osobné údaje sa pravidelne aktualizujú; 2.3.5. Osobné údaje sa uchovávajú v takej forme, aby bolo možné identifikovať Dotknutú osobu len po dobu nevyhnutnú na účely, na ktoré boli údaje zhromaždené a spracované; 2.3.6. Všetky informácie o osobných údajoch sú dôverné; 2.3.7. Osobné údaje a osobné informácie Zákazníka nebudú použité na nezákonné účely.

2.4. Má sa za to, že Zákazník vykonaním nákupu v Elektronickom obchode prečítal a súhlasí s aktuálnou verziou Zásad ochrany osobných údajov. Ak Zákazník nesúhlasí s niektorou časťou alebo celým dokumentom, nemal by zadávať objednávku a nakupovať v Elektronickom obchode.

2.5. Zásady ochrany osobných údajov sú dostupné v Elektronickom obchode a možno si ich kedykoľvek vytlačiť. Spoločnosť si vyhradzuje právo tieto Zásady upraviť, doplniť alebo aktualizovať. Nová verzia Zásad je zverejnená v Elektronickom obchode.

2.6. Zákazník môže zadať objednávku v Elektronickom obchode bez registrácie alebo prostredníctvom svojho Účtu, ak sa zaregistruje.

2.7. Pri prvej registrácii prostredníctvom Účtu musí Zákazník uviesť svoju e-mailovú adresu, zvoliť bezpečné Heslo a poskytnúť presné osobné údaje pre Elektronický obchod. Zákazník zodpovedá za ich správnosť. Po vytvorení Účtu je Zákazníkovi pridelený identifikačný kód.

2.8. Pri používaní Služieb a pri nákupe v Elektronickom obchode je Zákazník povinný vždy poskytovať presné osobné údaje a zodpovedá za ich správnosť.

2.9. Zákazník má právo kedykoľvek zmeniť alebo doplniť osobné údaje vo svojom Účte alebo požiadať o zrušenie Účtu kontaktovaním Elektronického obchodu.

2.10. Zákazník nesmie zverejniť svoje Heslo tretím osobám a je povinný ho uchovávať v tajnosti, inak za všetky dôsledky zodpovedá sám.

3. ZBER, POUŽÍVANIE, KOREKCIA A UCHOVÁVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

3.1. Na základe týchto Pravidiel je správcom osobných údajov spoločnosť MB "Puresmile", IČO 306920485, K. Šakenio g. 34-2, LT-50474 Kaunas (ďalej len "Správca údajov"). Správca údajov zodpovedá za zber, spracovanie a uchovávanie osobných údajov v súlade so zákonom.

3.2. Spoločnosť rešpektuje právo každého Zákazníka na súkromie. Osobné údaje Zákazníka (t. j. meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, adresa doručenia tovaru/služby, vek/dátum narodenia, platobné údaje o tovare/službe (číslo bankového účtu, spôsob platby a pod.), história nákupov, ako aj údaje ako vek, pohlavie, dátum narodenia, miesto bydliska so súhlasom Zákazníka) sú zhromažďované a spracúvané na tieto účely:

3.2.1. Na účely elektronického obchodu. Spracúvané údaje: meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo, adresa doručenia, vek/dátum narodenia, IP adresa, platobné údaje. Doba uchovávania týchto údajov je 5 rokov od posledného prihlásenia do Elektronického obchodu.

3.2.2. Na účely priameho marketingu. Spracúvané údaje: meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail, adresa, vek, pohlavie, dátum narodenia, miesto bydliska. Tieto údaje sa uchovávajú po dobu 5 rokov od posledného prihlásenia.

3.3. Zákazník môže udeliť súhlas so spracovaním osobných údajov (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail, adresa, vek, pohlavie, dátum narodenia, miesto bydliska) na účely priameho marketingu. Ak Zákazník neskôr svoj súhlas odvolá, Spoločnosť prestane jeho údaje spracúvať a nebude mu zasielať marketingové správy, s výnimkou informácií týkajúcich sa jeho objednávky.

3.4. Zákazník má právo kedykoľvek odvolať svoj súhlas uvedený v bode 3.2 zaslaním oznámenia e-mailom na adresu info@puresmile.sk, s jasným vyjadrením, že odvoláva svoj súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

3.5. Zákazník môže tiež odhlásiť súhlas kliknutím na odkaz v každom zaslanom marketingovom e-maile.

3.6. Zákazník ako Dotknutá osoba má tieto práva: 3.6.1. získať od Spoločnosti informácie o spracúvaní jeho osobných údajov; 3.6.2. získať informácie o zdroji údajov, účele spracovania a príjemcoch údajov za posledný rok; 3.6.3. požadovať opravu, vymazanie alebo pozastavenie spracovania údajov, ak sa údaje spracúvajú v rozpore so zákonom.

3.7. Pri uplatňovaní svojich práv je Zákazník povinný preukázať totožnosť dokladom (pas, občiansky preukaz, vodičský preukaz). Spoločnosť poskytuje informácie o spracúvaní osobných údajov raz ročne bezplatne. Žiadosť možno zaslať na info@puresmile.sk Spoločnosť má právo konať len po overení totožnosti žiadateľa.

3.8. Osobné údaje Zákazníka sa neposkytujú tretím stranám s výnimkami: 3.8.1. ak bol udelený súhlas; 3.8.2. údaje sú poskytované Partnerom Spoločnosti na účely vykonania objednávky; 3.8.3. údaje sú poskytované oprávneným orgánom podľa zákona; 3.8.4. platby sú spracúvané cez platformu makecommerce.lt, ktorú prevádzkuje Maksekeskus AS (Liivalaia 45, Tallinn 10145, Estónsko, IČO: 12268475), preto budú osobné údaje potrebné na platbu odovzdané Maksekeskus AS.

3.9. Zákazník bol oboznámený so svojím právom nesúhlasiť so spracovaním osobných údajov na účely priameho marketingu.

3.10. Zákazník súhlasí, aby jeho údaje boli poskytované Partnerom pri vybavovaní objednávky a poskytovaní služieb.

3.11. Ak Zákazník nesúhlasí s týmito zásadami, nemôže využívať služby Elektronického obchodu.

3.12. Spoločnosť prijíma technické a organizačné opatrenia na ochranu osobných údajov pred náhodným alebo nezákonným zničením, zmenou, zverejnením alebo iným nezákonným spracovaním.

3.13. Zákazník súhlasí, že ak to vyžadujú orgány alebo existuje podozrenie zo zneužitia údajov (napr. krádež identity), jeho údaje môžu byť uchovávané dlhšie, ako je uvedené v týchto zásadách.

3.14. Na žiadosť Dotknutej osoby Spoločnosť poskytne odpoveď alebo odôvodnené odmietnutie najneskôr do 30 kalendárnych dní. Na žiadosť môže byť odpoveď poskytnutá písomne.

3.15. Aby mohla Spoločnosť poskytovať plnohodnotné služby, môžu byť do zariadenia Zákazníka ukladané cookies, ktoré slúžia na identifikáciu používateľa, štatistiky návštevnosti a správu nákupného košíka. Zákazník môže cookies kedykoľvek zobraziť alebo vymazať.

3.16. Viac informácií o cookies a ich správe nájdete na www.allaboutcookies.org.

4. ĎALŠIE USTANOVENIA

4.1. Spoločnosť má právo meniť alebo dopĺňať tieto Zásady ochrany osobných údajov úplne alebo čiastočne. Dodatky alebo zmeny nadobúdajú platnosť dňom ich zverejnenia.

4.2. V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu: info@puresmile.sk